Вирушаєте у подорож? Застрахуйте себе та своїх рідних!
Tickets.ua у співпраці зі страховою компанією ЄТС пропонує послугу «Залізничні квитки+Страхування». Завдяки їй підготовка до подорожі буде швидкою та зручною.
- Тепер вам не потрібно робити два окремих замовлення - купуючи залізничний квиток, ви зможете одразу ж оформити страховий поліс.
- Система автоматично підбере вам поліси, які географічно відповідають вашому місцю призначення («Україна» або «Світ»).
- Вартість поліса розраховується автоматично на підставі вказаної вами інформації про пасажира ти маршруту поїздки.
Варіанти страхових полісів
Залежно від розташування місця призначення наша система підбере користувачеві географію покриття: тільки Україна або весь світ.
Пакет «Економ — Україна»
Територія дії: Україна.
Поліс починає діяти на відстані 50 км від місця постійного проживання застрахованого.
Вид страхування |
Програма страхування |
Страхова сума
|
Період страхування* |
Медичні витрати
|
А |
30 000 гривень |
Від 3 до 45 днів |
Нещасний випадок
|
|
6 000 гривень |
Від 3 до 45 днів |
Читати докладніше умови пакета «Економ — Україна».
Пакет «Економ — Світ»
Територія дії: усі країни світу.
Вид страхування |
Програма страхування |
Страхова сума
|
Період страхування* |
Медичні витрати
|
А |
Є 30 000 |
Від 3 до 45 днів |
Нещасний випадок
|
|
Є 3 000 |
Від 3 до 45 днів |
Ззапропоновані пакети не покривають ризик утрати багажу.
Як оформити послугу «Залізничні квитки+Страхування»
- Купуючи залізничний квиток, оберіть страховий поліс в блоці «Додаткові сервіси» та вкажіть дату народження*.
- Вартість поліса буде автоматино додана до загальної суми замовлення. Для страхового поліса буде створено окреме замовлення.
* Вартість страхового поліса розраховується на основі дати народження.
Після замовлення та оплати послуги на ваш email надійдуть два листи. В одному з них буде ваш електронний квиток, а в іншому — Договір страхування. Вони також будуть доступними у розділі
«Мій квиток» після авторизації на сайті.
Дізнатися детальніше, як скористатися кожною з послуг, можна у статтях
Як отримати залізничний квиток і
Порядок дій за настання страхового випадку.
Як анулювати послугу «Залізничні квитки+Страхування»
Оплачений страховий поліс ЄТС можна анулювати
до моменту початку дії поліса.
Для цього необхідно:
- Авторизоватися у розділі «Мій квиток» і обрати вкладення «Мої замовлення».
- Увійти у розділ «Страхування» і, натиснувши на номер бронювання страхового поліса, який необхідно анулювати, відкрити інформацію про це замовлення.
- Натиснути кнопку «Оформити повернення». Далі треба вказати дані Покупця, а також, у разі оплати за рахунком, реквізити рахунка, на який буде повернено кошти.
- Натиснути кнопку «Оформити повернення» — вартість поліса буде повернена на рахунок Покупця.
Будь ласка, зверніть увагу! Послуга «Залізничні квитки+Страхування»
оформляється як два окремих бронювання: одне — для придбання залізничного квитка, а друге — для страхового поліса.
Тому
запит на анулювання квитка і його повернення не означає автоматичного анулювання і повернення страхового поліса. Якщо ви бажаєте анулювати і квиток, і страховку, потрібно оформити окремі запити на повернення - по квитку і по страховому полісу.
Якщо страховий поліс оформлено на кількох пасажирів одного бронювання, то буде скасовано весь Договір
страхування.
У цьому випадку скасувати послугу тільки для деяких застрахованих неможливо!
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів